Nästan klar med bloggen! ;D

Nu är vi äntligen nästan klara med bloggen, det tog hela dagen
men det är fortfarande lite kvar att fixa, som tillexempel, ett fint
RRS märke och "bilder med vårat namn på" och länkar,
kommentera om ni vill länkbyta.
Kommentera också vad ni tycker och så x'D
Här på bloggen kommer jag att blogga om mitt liv, med vänner och hästar,
för det är det mitt liv består av, och ldet kanske kommer lite om
min idol Selena Gomez.
Jag och Lucia ska "sova" över i natt och dygna ;D
Vi her bestämt att vi inte får sommna, våran natt kommer att bestå av att,
1. Fixa med lucias Miley plansher.
2. Fota !
3. Äta godis och chips och dricka "läsk" !! :D
det kommer nog några mer inlägg i natt får vi hoppas, puuuuuss Sara♥
<3

Kommentarer
Postat av: Grrrrint. !

ERT LIV BESTÅR AV MIG!! gahah<3

2011-06-02 @ 21:31:57
Postat av: ellibellimajaow

vad är det för "läsk" ni ska dricka då? hahah ni är ju tröga <3

2011-06-02 @ 22:27:44
Postat av: Grint fru !

Ni kanske vetan vet detta men asså.... jag älskar er xD

2011-06-02 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0